• فیلم من دیه گو مارادونا هستم

    www.salamcinama.ir/movie/.../من-دیه-گو-مارادونا-هستم
    Translate this page
    اولین عکس منتشر شده از فیلم من دیه گو مارادونا هستم ساخته بهرام توکلی بابک .... که با هر روشی سعی دارند از ساختار سینمایی فیلم که گاهی با دیالوگ های شلوغ و بی ...
  • پوستر «من دیه‌گو مارادونا هستم» رونمایی شد - خبرگزاری مهر ...

    www.mehrnews.com/.../پوستر-م...
    Translate this page
    Mehr News Agency
    1 day ago - پوستر فیلم سینمایی «من دیه‌گو مارادونا هستم» به کارگردانی بهرام توکلی و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی همزمان با آغاز اکران عمومی این فیلم ...
  • خرید بلیت سینما، فیلم : من دیه گو مارادونا هستم - سینما تیکت

    cinematicket.org/?p=filmdetail&fid=3336&fileid...
    Translate this page
    4 days ago - من دیه گو مارادونا هستم (1393). 95 دقیقه - کمدی اجتماعی. کارگردان: بهرام توکلی. تهیه کننده: جواد نوروزبیگی. بازیگران: گلاب آدینه، سعید آقاخانی، ...
  • دانلود فیلم من دیگو مارادونا هستم

    www.pelanhaa.ir/دانلود-فیلم-من-دیگو-مارادونا-هستم/
    Translate this page
    دانلود فیلم کم حجم من دیگو مارادونا هستم, دانلود فیلم ایرانی من دیگو مارادونا هستم, دانلود فیلم جدید من دیگو مارادونا هستم, دانلود نسخه اصلی فیلم من دیگو.
  • Iranian Movie DataBase فیلم من دیگو مارادونا هستم

    www.sourehcinema.com/Title/Title.aspx?id...
    Translate this page
    خلاصه داستان : تو می دونی من از چیه مارادونا خوشم میاد؟ از اینکه تو زندگیش هیچوقت واقعیت و رویا براش مرز نداشت، وقتی بازی می کرد با همه وجودش بازی می کرد، پرواز می ...
  • «اریکه ایرانیان» سرگروه سینمایی شد/ اکران «من دیه‌گو مارادونا ...

    www.yjc.ir/.../اریکه-ایرانیان-سرگروه-سینمایی-شد-ا...
    Translate this page
    «اریکه ایرانیان» سرگروه سینمایی شد/ اکران «من دیه‌گو مارادونا هستم» از چهارشنبه. "غلامرضا فرجی" از انتخاب اریکه ایرانیان به عنوان گروه ششم و اکران دو فیلم «من دیه ...
  • من دیه‌گو مارادونا هستم»در سینما های ایران | Ettelaat International

    www.ettelaat.com/etint/?p=33212
    Translate this page
    Ettela'at
    2 days ago - فیلم سینمایی «من دیه‌گو مارادونا هستم » از چهارشنبه روی پرده سینماهای ایران می رودوین در شرایطی است که این فیلم در بخش بین الملل جشنواره فیلم ...
  • دانلود فیلم سینمایی ایرانی من دیه گو مارادونا هستم

    www.tehranworld.com/.../دانلود-فیلم-سینمایی-ایران...
    Translate this page
    دانلود فیلم من دیه گو مارادونا هستم. دانلود فیلم سینمایی من دیه گو مارادونا هستم با لینک مستقیم. بزودی از تهران ورلد… 12من دیه گو مارادونا هستم. فیلم سینمایی «من دیه ...
  • Search Results

    1. دانلود دیدئو کلیپ تریلر فیلم ایرانی: من دیگو مارادونا هستم ...

      www.7video.ir/.../تریلر_فیلم_ایرانی%3A_من_دیگ...
      Translate this page
      1 day ago - 7فاز یکی از مهمترین فیلمهای اکران سینمای ایران در سال 94. از کارگردان فیلم محبوب اینجا بدونمن. تریلر فیلم ایرانی: من دیگو مارادونا هستم (بهرام ...
    2. آنونس فیلم سینمایی «من دیه گو مارادونا هستم» رونمایی شد

      www.ilna.ir/.../273495-آ...
      Translate this page
      Iranian Labour News Agency
      2 days ago - فیلم سینمایی «من دیه گو مارادونا هستم» ساخته بهرام توکلی از روز چهارشنبه ۹ اردیبهشت در گروهسینمایی پردیس زندگی اکران می‌شود.
    3. دانلود فیلم ایرانی من دیه گو مارادونا هستم | دانلود روز | دانلود ...

      dlrooz.ir/tag/دانلود-فیلم-ایرانی-من-دیه-گو-مارادونا-ه/
      Translate this page
      دانلود فیلم جدید من دیه گو مارادونا هستم با لینک مستقیم. دانلود رایگان فیلم ایرانی جدید من دیگو مارادونا هستم با کیفیت عالی حجم کم Mp4. دانلود فیلم من دیگو مارادونا ...
    4. 7فاز: یادداشت‌های جشنواره؛ من دیگو مارادونا هستم (بهرام توکلی)

      7faz.com/Subject.aspx?Id=824&T=1
      Translate this page
      Feb 8, 2015 - یادداشت‌های جشنواره؛ من دیگو مارادونا هستم (بهرام توکلی) ... از نوع کمدی روشنفکرانه‌هایی است که گاه به گاه در سینمای ایران حضور داشته‌اند. ... من دیگو... علی رغمِ برخی محدودیت‌هایش، می‌آید و بالاتر از تمامفیلم‌های هم سنخش قرار می‌گیرد.
    5. ایران خبر - پوستر فیلم «من دیه گو مارادونا هستم»/ عکس

      www.irankhabar.ir/.../پوستر-فیلم-دیه-گو-مارادونا-ه...
      Translate this page
      فیلم سینمایی «من دیه گو مارادونا هستم» هفتمین ساخته بهرام توکلی از چهارشنبه 9 اردیبهشت ماه به سرگروهی سینما پردیس زندگی اکران عمومی می‌شود.
    6. آغاز اکران شهرستان «من دیه‌گو مارادونا هستم» از هفته آینده

      www.banifilm.ir/Modules/.../NewsDetail.aspx?Ser...
      Translate this page
      17 hours ago - این تهیه کننده به سوره سینما گفت: اکران فیلم سینمایی «من دیه‌گو مارادونا هستم» از چهارشنبه نهم اردیبهشت در گروه سینمایی پردیس زندگی آغاز می ...
    7. رونمایی از آنونس فیلم سینمایی «من دیه گو مارادونا هستم - سوره ...

      www.sourehcinema.ir/?p=50912
      Translate this page
      2 days ago - پرینت مطلب. آنونس فیلم سینمایی «من دیه گو مارادونا هستم» ساخته بهرام توکلی در آستانه اکران عمومی این فیلم رونمایی شد. سوره سینما- فیلم ...
    8. پوستر فیلم «من دیه‌گو مارادونا هستم» رونمایی شد - فارس

      www.farsnews.com/newstext.php?...
      Translate this page
      Fars News Agency
      22 hours ago - پوستر فیلم سینمایی «من دیه گو مارادونا هستم» به کارگردانی بهرام توکلی و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی همزمان با آغاز اکران عمومی این فیلم ...
    9. خبرنامه دانشجویان ایران | من دیه گو مارادونا هستم

      iusnews.ir/fa/news-details/.../من-دیه-گو-مارادونا-هستم/
      Translate this page
      Feb 18, 2015 - عکس:: پیکر شهید ایرانی‌ در چنگال‌ تروریست‌ها استفاده از روحانیون در شعب ... «من دیه گو مارادونا هستم» داستان خانواده ای را در بطن مشکلات و بحران های ...
    10. پوستر فیلم «من دیه گو مارادونا هستم» رونمایی شد

      www.bornanews.ir/.../280939-پوستر-فیلم-من-دیه-گ...
      Translate this page
      1 day ago - پوستر فیلم سینمایی «من دیه گو مارادونا هستم» به کارگردانی بهرام توکلی و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی همزمان با آغاز اکران عمومی این فیلم ...